Podrška za kriptografske uređaje - Windows OS

S obzirom da korisnici za prijavu u sustav i elektronički potpis mogu koristiti digitalne certifikate izdane na različitim kriptografskim uređajima ovisno o pružatelju B2G usluge (Business-to-government), na ovom mjestu ćete pronaći direktne poveznice na službene upute za instalaciju programske podrške za kriptografske uređaje na Windows operativnim sustavima.

Ovdje navodimo samo neke pružatelje B2G usluge. Većina poslovnih banaka danas nudi korisnicima B2G uslugu. Ukoliko vaša poslovna banka nudi B2G uslugu, na službenim stranicama banke ćete pronaći uputstva za instalaciju programske podrške.

FINA

Upute i programska podrška za FINA kriptografske uređaje (ActivIdentity, OmniKey, FINA e-kartica, Gemalto IDPrime5)

AKD

Upute i programska podrška za AKD kriptografske uređaje

Zagrebačka banka

Upute za e-ZABA programsku podršku (ActivIdentity, eToken...)

Privredna banka Zagreb

Upute za PBZCOM@NET programsku podršku

Hrvatska poštanska banka

Upute za HPB programsku podršku (sekcija "Download" dolje desno)

Raiffeisen banka

Upute za iDIREKT (B2G) programsku podršku

Addiko bank

Upute za Addiko EBank programsku podršku

U slučaju poteškoća prilikom instalacije programske podrške za kriptografske uređaje na Windows operativnim sustavima, najbolje je direktno kontaktirati tehničku podršku izdavatelja koji vam je isporučio kriptografski uređaj.

Active Card Gold deinstalacija

Active Card Gold je zastarjela verzija programske podrške za digitalno potpisivanje (middleware) koja se više ne koristi. Umjesto njega koristi se nova programska podrška naziva ActivClient. Kako Active Card Gold može stvarati probleme prilikom potpisivanja prijava (pogotovo ako koristite USB token), preporučamo njegovo uklanjanje i instalaciju ActivClient programske podrške. Moguće je da iako na računalu imate ActivClient, probleme stvara neispravno uklonjen Active Card Gold. Slijedite upute kako bi napravili deinstalaciju Active Card Gold stare programske podrške.

Nakon deinstalacije Active Card Gold programske podrške provjerite je li na računalu instalirana aplikacija ActivClient te ako nije napravite njenu instalaciju: