Podrška za kriptografske uređaje - Windows OS
S obzirom da korisnici za prijavu u sustav i elektronički potpis mogu koristiti digitalne certifikate izdane na različitim kriptografskim uređajima ovisno o pružatelju B2G usluge (Business-to-government), na ovom mjestu ćete pronaći direktne poveznice na službene upute za instalaciju programske podrške za kriptografske uređaje na Windows operativnim sustavima.
Ovdje navodimo samo neke pružatelje B2G usluge. Većina poslovnih banaka danas nudi korisnicima B2G uslugu. Ukoliko vaša poslovna banka nudi B2G uslugu, na službenim stranicama banke ćete pronaći uputstva za instalaciju programske podrške.
FINA
AKD
Upute i programska podrška za AKD kriptografske uređaje
Zagrebačka banka
Upute za e-ZABA programsku podršku (ActivIdentity, eToken...)
Privredna banka Zagreb
Upute za PBZCOM@NET programsku podršku
Hrvatska poštanska banka
Upute za HPB programsku podršku (sekcija "Download" dolje desno)
Raiffeisen banka
Upute za iDIREKT (B2G) programsku podršku
Addiko bank
Upute za Addiko EBank programsku podršku
U slučaju poteškoća prilikom instalacije programske podrške za kriptografske uređaje na Windows operativnim sustavima, najbolje je direktno kontaktirati tehničku podršku izdavatelja koji vam je isporučio kriptografski uređaj.
Active Card Gold deinstalacija
Active Card Gold je zastarjela verzija programske podrške za digitalno potpisivanje (middleware) koja se više ne koristi. Umjesto njega koristi se nova programska podrška naziva ActivClient. Kako Active Card Gold može stvarati probleme prilikom potpisivanja prijava (pogotovo ako koristite USB token), preporučamo njegovo uklanjanje i instalaciju ActivClient programske podrške. Moguće je da iako na računalu imate ActivClient, probleme stvara neispravno uklonjen Active Card Gold. Slijedite upute kako bi napravili deinstalaciju Active Card Gold stare programske podrške.
-
Na Vašem računalu otvorite "Control Panel > Programs and Features" ("Add or Remove Programs" ako koristite Windows XP)
-
Pronađite u popisu Active Card Gold, odaberite ga i kliknite Uninstall. Slijedite upute na ekranu kako bi uklonili aplikaciju.
-
Iz Start izbornika odaberite All Programs. Ako postoji mapa ActiveCard otvorite je i odaberite Uninstall. Slijedite upute na ekranu kako bi uklonili aplikaciju. Mapu ActivClient (ako postoji) nije potrebno otvarati.
-
Ponovo pokrenite računalo (restart).
-
Provjerite postoji li na računalu mapa "C:\Program Files\Active Card" ili mapa "C:\Program files(x86)\Activ Card". Ako mapa postoji, obrišite je.
Nakon deinstalacije Active Card Gold programske podrške provjerite je li na računalu instalirana aplikacija ActivClient te ako nije napravite njenu instalaciju:
-
Kako bi pokrenuli preuzimanje instalacije za ActivClient programsku podršku kliknite ovdje
-
Instalaciju raspakirajte na računalo, te iz raspakirane mape pokrenite instalaciju pokretanjem aplikacije Launch. Slijedite upute na ekranu te dovršite instalaciju ActivClient softvera.
-
Ponovo pokrenite računalo.